12 Mei, 2008

Selamat Hari Lahir Maksu....

Selamat Hari Lahir buat Maksu yang disayangi yang bernama Helmehusnarita binti Hussin..semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki dan mudah-mudahan cepat bertemu jodoh hehehe...

Maksu saya seorang guru dan sangat baik dan penyabar orangnya...dan maksu juga terlalu ambil berat hal keluarga dan sekarang dia tengah menyiapkan tesis untuk semester akhir di OUM...Pada saya, Maksu adalah orang yang terbaik..:)..Walau pun Maksu adalah adik bongsu mak saya, tapi saya dan dia mcm seorang kakak dan adik..kami rapat..kami selalu berkongsi cerita...apa saja rahsia saya, dia akan tahu..:)

Sempena hari lahir Maksu kali ni..dapatlah saya buatkan Maksu kek coklat...sebenarnya kek ni nak buat kejutan tapi ada pulak yang terpecahkan rahsia hehehe....tapi Maksu ingat kek kukus biasa..tapi alhamdulillah saya dapat buatkan keknya...saya tak pandai menghias kek sebab tak kreatif...tapi nilah sekadar termampu yang saya dapat buat..kena menuntut ilmu buat kek lagi ni heheheh....


Akhirnya inilah Kek Coklat Kukus untuk Maksu.....


Selamat Hari Lahir Maksu Tersayang.........:)


p/s Gambar di atas tu gambar Maksu (Tudung pink bercermin mata) dan adik saya, Yati(di sebelah Maksu)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

YA ALLAH...

YA ALLAH...

INDAHNYA....


I made this widget at MyFlashFetish.com.