09 Mei, 2008

Cuti Semester Dah Bermula..

Assalamualaikum..

Lama sungguh saya tidak ‘up date’ blog..almaklumlah sibuk dengan exam..dan akhirnya tepat pukul 5.30 petang tadi..saya telah berjaya menamatkan peperiksaan akhir semester ini..usaha telah dilakukan..yang penting sekarang adalah banyak-banyak berdoa dan tawakal pada Allah S.W.T.. dan yang pastinya hari ini, Sabtu (10 Mei)..saya tak sabar menanti kedatangan bonda dan ayahanda tercinta untuk datang menjemput saya pulang ke kampong…tersangat2 rindu pada mereka…dan yang paling seronoknya cuti ini, saya boleh meneruskan hobi membaca saya..hehehehe…banyak buku yang saya beli tapi masih belum berkesempatan untuk membacanya..insyaAllah cuti yang ada ini , akan saya manfaatkannya untuk menambahkan ilmu..

Saya berdoa agar cuti kali ini, saya akan manfaatkan sebaiknya bersama-sama keluarga tercinta.. :)

1 ulasan:

Balkish berkata...

Huda,

kalau balik kg jgn lupa update blog...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

YA ALLAH...

YA ALLAH...

INDAHNYA....


I made this widget at MyFlashFetish.com.