19 Jun, 2008

Si Comel..

Nilah adik-adik sepupu yang comel.. Nama diberi Nurul Izzati dan Nurul Najihah...kedua-duanya sangat bijak..Inilah tugas saya waktu cuti, menjaga kedua-duanya...apa saja yang hendak dilakukan dirujuk kepada saya...penghibur saya di kala cuti..kerenah budak2 sekarang yang sangat cerdik, tak larat nak layan mereka heheh


Gambar diambil selepas solat bersama-sama saya dan maksu...dan mengaji dengan maksu dan adakalanya saya yang mengajar mereka mengaji dan sekarang si comel berdua ini mengaji Al-Quran dengan ayahanda saya..Anak-anak hendaklah dididik dengan Al-Quran, sejak kecil harus didekatkan hati mereka dengan Al-Quran...

Saya berdoa moga2 kedua2 adik sepupu saya ini, menjadi insan-insan yang cemerlang, menjadi anak-anak yang solehah..Aminn...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

YA ALLAH...

YA ALLAH...

INDAHNYA....


I made this widget at MyFlashFetish.com.