28 November, 2008

Koleksi Buku Terbaru..

BISMILLAHHIRRAHMANIRRAHIM
Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih, Maha Penyayang

Semalam saya menerima bungkusan daripa
da Ukhti Ummu Hani Abu Hassan..bungkusan buku-buku hasil karya Ukhti Ummu Hani dan ayahanda beliau, Cikgu Abu Hassan Morad. Saya memohon jasa baik Ukhti Ummu Hani untuk membeli buku-buku tersebut terus daripada beliau sendiri..

Dan Alhamdulillah.. terujanya saya sambil tersenyum girang menerima bungkusan tersebut..Syukran jazilan pada Ukhti Ummu H
ani atas kiriman ini dan yang paling menarik saya dapat hadiah istimewa buku kumpulan cerpan karya Anis "Cinta Jamuna"....:)

Koleksi terbaru karya Ukhti Ummu Hani dan Cikgu Abu Hassan :

1) Baromkeh matamu di mataku (karya Ummu Hani)
2) Ladang Hati Mustika (karya Ummu Hani)
3) Cinta Madina (karya Abu Hassan)
4) Cinta Jamuna (karya Anis)

Tak sabar untuk menghadam satu persatu buku-buku ini...tetapi kena tunggu saya habis membaca buku-buku telah menanti lama untuk diselami..:)..insyaAllah...

3 ulasan:

iNsAn KerDiL berkata...

salam...
selamat membaca buku2 tu ukhti...

nurhuda_cahayapetunjuk berkata...

waalaikummussalam...

terima kasih insan kerdil..insyaAllah...tapi kena baca buku yang dah menanti lama untuk dikhatamkan heheheh

iNsAn KerDiL berkata...

ooo..bagus2x..rajin2 membace yerr....hepi holiday...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

YA ALLAH...

YA ALLAH...

INDAHNYA....


I made this widget at MyFlashFetish.com.