28 Ogos, 2008

Konvokesyen Adik..

BISSMILLAHHIRRAHMANIRRAHIM
Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih, Maha Penyayang..


Di kesempatan ini, saya coretkan catatan sempena konvokesyen adik saya, Cik Yati tu..adik saya juga belaja di Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) ini..tapi walaupun dia adik tapi dia habis belaja dulu sebab dia masuk UPSI guna tiket matrikulasi ..saya pula masuk ke sini menggunakan tiket diploma..walau apa2pun mcm bonda kata "Jgn risau jalannya tetap sama, untuk menjadi pendidik..


p/s sesi bergambar dengan Maksu kami..:)



Seronoknya tengok adik konvo, walau saya penat...tugas saya dan maksu pada hari tu adalah menjadi tukang ambil gambar dan maksu ambil video..takpelah..layan jer adik ni, bukan selalu konvokesyen ni, lagipun setelah 4 tahun berjuang...dan inilah hasil..ALHAMDULLILLAH...dan masa saya insyaAllah akan tiba nanti...


p/s:bonda peluk adik sambil menangis.:)

Seronok tengok bonda dan ayahanda gembira pada hari tu, paling sedih bila lepas sesi adik terima ijazah, di luar dewan bonda peluk adik sambil menangis...mungkin bonda terlalu gembira dan inilah hadiah terbaik buat mereka berdua..saat2 begini terkenang saya masa konvokesyen diploma di UiTM dulu...:)

Apa-apa pun nasihat saya pada adik..

Jadilah anak yang solehah, sentiasa doakan bonda dan ayahanda...

Restu dan doa bonda dan ayahanda adalah yang utama..

Jadi wanita solehah yang berakhlaq mulia, penyejuk hati bonda dan ayahanda..

Semoga kita semua dilimpahkan rahmat dan diberkati Allah selalu, dan berbahagia di dunia dan akhirat...::)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

YA ALLAH...

YA ALLAH...

INDAHNYA....


I made this widget at MyFlashFetish.com.