12 April, 2008

Nasi Ayam Oh....Nasi Ayam....


Emm..semalam petang saya dan beberapa orang kawan makan nasi ayam, di kedai makan berhampiran kolej kediaman kami...kedai ni baru dibuka...
Sungguh enak sekali...sedap sangat..yang paling best sup dan sosnya....
Rasanya...boleh datang makan lagi heheheh.....:)

7 ulasan:

matt berkata...

huhu..
matt x mkn ns ayam...
matt lg suke ns lemak...

nurhuda_cahayapetunjuk berkata...

hoo..matt tak mkn nasi ayam..emm...first time akak jumpa org tak mkn nasi ayam...

emm..takpe2 nasi pun best jugak...hehehhe..

nanti akak masukkan nasi lemak kat sini utk matt hehheh...

Tanpa Nama berkata...

selera kita kan berbeza..nanti matt cuba2 la mkn nsi ayam.memang sedapkan huda.kita sama2 suka mkn nsi aym.tambah lg adk akak yg lagi sorang tu..huhu.

nurhuda_cahayapetunjuk berkata...

huda setuju...betul tu kak...matt cubalah mkn nasi ayam...emmmm.....sedappp....

Sedap kak nasi ayam kat sini..nanti datang sini, boleh huda bwk pi mkn ya..

Ya lah..adik akak yg sorang lagi suka sgt nasi ayam kan..kalau dia tengok gmbaq ni mesti terliur tengok nasi ayam heheheh

matt berkata...

em..rmai jgk yg suke ns ayam...
maslhnye matt xmkn ayam...dging pn x..tu yg mls nk cube tu...
huhu...

nurhuda_cahayapetunjuk berkata...

oo matt tak mkn ayam..ni mesti ada kisah di sebalik tu heheheh

takpe2...manalah tau nanti boleh cuba ek heheh..

matt berkata...

haha...ntah la...nk kate ade, xde...nk ckp xde...mgkin ade...em..final exam lbh kurg smggu je lg...tkut jgk..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

YA ALLAH...

YA ALLAH...

INDAHNYA....


I made this widget at MyFlashFetish.com.