01 Julai, 2010

Cinta Allah, Cinta Yang Terulung..

بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Cinta kepada Allah adalah cinta yang terulung. Sayangilah Allah kerada Dia yang mencurahkan nikmat-nikmatNYA kepadamu.


Tajuk Lagu: Terima Kasih Tuhan
Nyayian: Kumpulan Nasyid Mawaddah

Terima kasih wahai Tuhanku

Yang sentiasa melimpahkan rahmat-Nya
Membenarkan aku menghadap-Mu
Tuhan Yang Maha Pengasih
dan Maha Penyayang

Untuk bercakap dengan-Mu, Tuhan
Mengizinkan ku minta pada-Mu
Memuja memuji sepenuh hatiku
Memohon munajat pada-Mu Ya Rabbi

Tapi aku khuatir ketika menghadap-Mu
Tidak pula pandai beradab dengan-Mu
Aku mula bimbang
Kalau aku derhaka dalam ketaatan
Bukan rahmat dari-Mu yang ku dapat
Tapi ku kan dapat kemarahan-Mu

Ya Rabbal 'Aalamin
Maafkanlah aku.





Semoga yang baik itu datangnya
daripada Allah S.W.T dan yang buruk itu datangnya daripada kelemahan diri ini jua..

Damba CintaNYA..
Nurhuda_cahayapetunjuk
18 Rejab 1431H /1 Julai 2010

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

YA ALLAH...

YA ALLAH...

INDAHNYA....


I made this widget at MyFlashFetish.com.