09 Oktober, 2008

Lebaran Yang Bermakna...

BISMILLAHHIRRAHMANIRRAHIM
Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih, Maha Penyayang

Maaf kepada sahabat dan sahabiyah di sini..hari ini baru saya berkesempatan mengemaskini blog ni. Menyiapkan tugasan yang perlu di utamakan.:)

Alhamdulillah..hari ni dah 9 hari kita meraikan syawal, rasa macam baru semalam saja kita meraikan 1 syawal cepatnya masa berlalu. Sekarang ramai yang dah mula berpuasa enam. Setahun sekali, marilah kita merebut peluang ini untuk berpuasa sunat enam hari di bulan syawal..:) Walau apa pun bagi saya setiap syawal yang berlalu amat bermakna. Dapat berjumpa sahabat-sahabat yang dah lama tak berjumpa. Seronok sangat dan dapat berjumpa sanak-saudara yang jauh di mata tapi dekat di hati dan yang best dapat buat biskut raya..:)

Biskut raya..sila lah jamu selera..;)

Kek Coklat Kukus :)

Biskut Almond Crispy :)

Alhamdulillah..dapatlah saya menyiapkan 5 biskut raya iaitu biskut almond crispy, biskut ais kirm, biskut makmur, biskut cornflakes butter dan biskut coklat chip dan kek coklat kukus..:)..seronok rasanya, ni lah yang termampu saya lakukan untuk hari lebaran kali ni..hany gambar biskut raya di atas saja yang sempat saya ambil gambarnya :)

Di hari raya :)

Saya bersama sahabat baik sekolah rendah - Ujie

Sahabat-sahabat lama yang bertandang ke rumah.. spaghetti tu sedap ;)

Salam Lebaran kepada semua..insyaAllah kita bersua lagi di lebaran tahun hadapan, insyaAllah..:)

Lebaran yang berlalu...
Pemergian yang akan kembali..
Kembali dengan sinar baru..
Sinar ukhwah yang bersemi selamanya..
Moga dapat bertemu kembali lebaran yang dinanti...:)

SELAMAT BERPUASA SUNAT DI BULAN SYAWAL..;)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

YA ALLAH...

YA ALLAH...

INDAHNYA....


I made this widget at MyFlashFetish.com.